FANDOM

Freddy
PobraneFREDDY
Misio-Fredzio
Gatunek Animatronik-Miś
Płeć Mężczyzna
Pierwsze pojawienie się w Five Nights At Freddy's Noc 3, w poprzednich nocach tylko po stracie energii
Lokalizacja Scena w Freddy Fazbear's Pizza (dawniej), Automat w Fazbear's Fright (dawniej)
Kolor Brązowy
Kolor oczu Niebieski
Zajęcie Wokalista w zespole Fazbeara (dawniej)

Freddy to epik misiu z pizzerii Freddy Fazbear's Pizza. Ucieszył się że zabierają go do Fazbear's Fright bo nie chciał mieć obciachu śpiewając na scenie.

Wygląd

Freddy to brązowy misiu, który nosi kapelusz i muszkę, a w ręce trzyma mikrofon. Na jego twarzy jest rozmazany przez odcisk dłoni, prawdopodobnie po walce z Pudzianem.

Zachowanie

Przez pierwsze dwie noce Freddy jest nieaktywny, po prostu opierdziela się na scenie. Może jednak pojawić się przed nocą 3 jeśli energia jest wyczerpana.

W nocy 3, Freddy kiedy się porusza naśmiewa się z nas co jest wk*rwiające. Pojawia się on w prawym korytarzu.

Ciekawostki

  • Fredziak jest dżentelmenem. Zanim zejdzie ze sceny, daje pierwszeństwo Bonniemu i Chice.
  • Freddy ma największą rodzinkę wśród wszystkich animatroników.
  • Kiedy Freddy jest w kuchni słychać jego dżingiel. Prawdopodobnie nuci go z satysfakcji z picia piwka.
  • Nawet jeśli Freddy jest ustawiony na 20, można wycwaniakować i ustawić Bonniego i Chicę na 0. Dzięki temu, Freddy straci połowę aktywności.
  • Wchodzi do babskiego kibla. Prawdopodobnie dlatego że męskie miejsce przemyśleń jest dalej od wyjścia.
  • Jest w h#j leniwy.