FANDOM

Spooky
Imagesweweqweweq.jpg
Sweetaśna Spooky
Rasa Duch
Płeć Dziewczyna
Wiek 12

Spooky to najbardziej sweetaśna, słodka i fajowa duszka w Spooky's House Of Jumpscares. Jest drugą najważniejszą postacią w grze. LOL, jaka sweeeeeeeeeeeeet!!!!

Wygląd

Spooky jest sweetaśnym latającym duchem 12-letniej dziewczynki z niebieskimi włosami i słodziaśnymi oczkami. <3

Zachowanie

Spooky pojawia się co 250 piętro. W pokoju 250 robi nam ch*jowego trolla z prezentem. W pudle znajduje się kartka z napisem ,,Look behind you". Kiedy się odwrócimy wylatuje nam pierdyliard jumpscare'ów każdej wersji Specimena 1. Od tamtej pory Spooky robi się wk*rwiająca.

W pokoju 500 nie robi nic ważnego.

W pokoju 750, Spooky daje Protagoniście siekierę, aby bronić się przed demonicznymi jelonkami w sztucznym lesie.

W pokoju 1000 informuje Protagonistę że zakończył swoja przygodę, jednak czas na ostateczne wyzwanie. Protagonista niezależnie od tego co robi, dostaje wpier*ol od bossa. Spooky bezczelnie zmienia go w ducha i zmusza go do pracy w jej armii. Wtedy pojawia się Bad Ending, przedstawiający Specimena 14 trzymającego naszą siekierę...

Ciekawostki

  • Spooky jest najnajnajbardziej sweetaśną istotą świata!
  • Prawdopodobnie Spooky była jedną z duchów dzieci które zabijał sprzedawca kukieł.
  • Ma własne laboratorium, w którym pracują dla niej Specimeny.
 * Nie wiadomo skąd wzięła w akwarium SCP-1128. Pewnie zarabiała miliony na konkursach mody.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki